Sonntag, 1. Juni 2014

drawing challenge: no limits - Koffermarkt






Finally Roberto is hosting a drawing challenge and I am busy with other things. But I carried the theme "no limits" with me and I dedicate this post to you, the incredible Roberto.
Yesterday confidence and delight were unlimited, thanks to everyone for encouraging me!

Ausgerechnet wenn Roberto einmal zum Drawing Challenge einlädt, bin ich zu sehr mit anderen Dingen beschäftigt. Aber ich habe sein Thema "no limits" in mir gehabt und so widme ich Dir, Roberto, diesen Beitrag mit den Bildern vom Koffermarkt. 
Vertrauen und Freude über diesen schön Tag gestern waren grenzenlos.
Ich danke allen, die mich unterstützt haben!




Have a nice sunday and please visit Roberto and the other participants!
Habt einen schönen Sonntag und schaut auch bei Roberto und den weiteren d.c Teilnehmern vorbei! 




Kommentare:

  1. Was für ein schöner Stand. Also Koffermarkt ist wörtlich zu nehmen - das finde ich besonders schön. Die "drawing challenge" habe ich irgendwie verpasst. Schon die zweite...wie findet man die denn regelmäßig?


    AntwortenLöschen
  2. It looks great, your koffermarkt! You have a very romantic display with the pink suitcase and your delicate little figures, angels in limitless forms: Cards, stones, buttons... The building is also very beautiful with the arches and the decorations on the walls. The weather seems nice and you look so happy :)

    AntwortenLöschen
  3. This looks like a wonderful presentation with the suitcase and all the little treasures inside!

    AntwortenLöschen
  4. wow, das sah ja super aus! Der kleine koffer mit dem schmuck ist so toll! Das zweite bild ist so lustig, hihi! Ich hoffe du hattest ein schönen tag und natürlich erfolg! Schön dich zu sehen bei deinem stand, du siehst da glücklich aus...

    AntwortenLöschen
  5. It seems that you've had a great time! And I like how your interpret the theme of the drawing challenge!:)

    AntwortenLöschen
  6. Hey! dear friend! thank you very much! The only "incredible" thing, as you're saying here; that I see in these pictures, it is your big "no limits" smile!
    I love your place in the market, and those little bags!!!
    Do you know I had a place like yours at a craft fair in Buenos Aires, almost 30 years ago. (I do not have pictures) we sold pottery, we worked all week and Saturday and Sunday, we sold our production in our little place on the fair, your post reminded me fondly those years... our young daughters, running around all weekend . it was fun.
    I love the "climate" on craft fairs, musicians, actors, mimes, and happy people, sunbathing, relaxed.
    Thanks for playing, though you have not had time. :))))

    AntwortenLöschen
  7. just look at you, beaming, and at all of your goodies, rising from just two suitcases!
    you are a star, stefanie!
    sparkle, sparkle... n♥

    AntwortenLöschen
  8. i love your words "confidence and delight were unlimited"

    your display looks so inviting
    i would have looked and looked and enjoyed if i had been there!
    wonderful photos of it as well!

    AntwortenLöschen
  9. Wie glücklich Du aussiehst hinter Deinem Stand. .. wäre der Markt in der Nähe - ich hätte Dich gerne besucht. :)

    AntwortenLöschen
  10. You are SO lovely!! Wonderful to see a new photo of you. And I LOVE your table set up for all of your beautiful creations. :)

    AntwortenLöschen
  11. Liebe Stefanie,
    ach, wie gern wäre ich dahin geschlendert, stehen geblieben ... hängen geblieben. Danke für die Einblicke vor und hinter deine Koffer und für dein Lächeln.
    Herzlichst - deine Lucia

    AntwortenLöschen
  12. zauberhaft!

    sei herzlichst gegrüßt,
    tatjana

    AntwortenLöschen
  13. I think you had a beautiful day! Lots of different stuff to sell. Tiny presents always look great and makes people curius. I like the way you present them. Lovely memorys on a Koffermarket!

    AntwortenLöschen
  14. Wunderschöne Bilder und Inspiarationen! Danke schön für´s zeigen.
    Lieben Gruß
    Erika

    AntwortenLöschen
  15. Wie wundervoll! Ein Stand, an dem man ganz sicher alles andere drumherum vergessen kann. Und eine so bezaubernde Inhaberin! Ich bin grenzenlos begeistert! :-)

    AntwortenLöschen
  16. sweet YOU!
    i love your big smile behind that sweet pink suitcase
    and all those treasures! that sweet little face with a crown of houses
    no limits in your wonderful art i love so much
    love
    Patrice A.
    xx

    AntwortenLöschen
  17. Wow! did you fit all that in those 2 cases?? It looks fantastic I'm sure you won over many hearts :)
    and hopefully made lots of sales- such a treat to see you as well with your set up!
    best-

    AntwortenLöschen
  18. I think Roberto is fantastic too, he always makes me smile! Great to see there is no limit to your gorgeous art and it all fits in your koffertjes that made me smile. Such a happy post!! Manon:)

    AntwortenLöschen
  19. Liebe Stefanie,

    wie gern wäre ich zu dir nach Konstanz gekommen, um endlich mal die Stadt wiederzusehen und vorallem aber, dich persönlich zu treffen. Hätte ich länger kinderfrei gehabt, ich hätte mir es glattweg überlegt.

    So genieße ich die Bilkder, die einfach sooo schön sind und wie glücklich du ausschaust! Ich wäre wohl stundenlang an deinem Stand geblieben, um all die Schätze zu genießen und mich voll und ganz dem Charme deiner Kunstwerke hinzugeben.

    Was bin ich froh, dass der kleine König immer ganz nah bei mir getragen wird.

    Liebe Grüße
    Katja

    AntwortenLöschen
  20. liebe stefanie,

    i am the dc host this weekend
    en hope you will join
    love
    Patrice A.
    xx

    AntwortenLöschen
  21. Oh I wish I could have been there to see this magic set up in person. *hands clapping wildly in excitement and joy* Norma, x

    AntwortenLöschen
  22. ich wäre jetzt sehr gern ganz klein und möchte in diesem so faszinierend gefüllten Koffer spazieren gehen. Dein Lächeln steht dir so gut! Lieben Gruß Ghislana

    AntwortenLöschen
  23. Die Koffer sind längst wieder geschlossen. Und doch will ich dir noch sagen, wie wunderbar einladend das alles ausschaut. Irgendwie verliere ich deinen Blog immer wieder aus den Augen, jetzt bleib ich mal dran ...
    Liebe Grüße
    Christiane

    AntwortenLöschen

Danke - thank you - merci bien!