Freitag, 21. Dezember 2012

daily project - 59

12.12.

13.12.

14.12.

15.12.

15. + 17.12.

18.12.

18. + 19.12.

20.12.

Will this really be my last daily project album?! There are 12 sketchbooks now, more or less a drawing each day, it became a ritual in the morning I don´t want to miss. I´m thinking of the next year. How to go on?

"Wenn es am schönsten ist, soll man aufhören" - ist das wirklich so?
Wird das hier mein letztes daily project Album sein? Fast täglich eine Zeichnung meistens am Morgen, ein Ritual, das ich nicht aufgeben möchte. Wie wird es im neuen Jahr weitergehen?

Thank you for your thoughts about my last painting, I´m going to show the result during the next days- orange or not... I had the feeling you have been with me in my studio.

Vielen Dank für die Meinungen über das Orange zu meinem letzten Bild, Ihr wart gestern im Atelier mit dabei, das Ergebnis werde ich demnächst zeigen. Orange oder...

Kommentare:

  1. dear you!
    yes, please go on with this!
    so beautiful
    and inspiring
    from these is 14.12 my favorite
    but also like the last one
    with that beautiful green

    merry christmas!
    with love
    Patrice A.
    x

    AntwortenLöschen
  2. do not give up this ritual, please
    I think it would be good for me to do something similar every morning, while I take my breakfast
    is when I have a clear mind
    I love the crown-city
    I like the stein
    I like the pencil strokes so strong!!
    the world ends today, but no matter, I wish you happiness and happines and happines!!!! :))))

    AntwortenLöschen
  3. Ich schliesse mich die beiden vorherige kommentare an: bitte nicht aufhören!!!! Die zeichnungen sind wieder so schön... ich mag sie wirklich sehr! nicht jedes jahr braucht etwas neues, setze das hier einfach fort!!!
    (und zu meiner tasche: leider nein: sie hat keine lange henkel...)

    AntwortenLöschen
  4. Oh, how lovely drawings,I´d love to see more, go on please! x Leena

    AntwortenLöschen
  5. ich würde sooo gerne weiter deine wunderschönen feengleichen wesen sehen!
    die königin vom ersten bild hat mich gleich wieder verzaubert! :-) mano

    AntwortenLöschen
  6. Weitermachen!!!!!!! Büüüüüüüüüütte!!!!!!
    Wünsche Dir und Deinen Lieben ein feines Weihnachtsfest!!!!!

    AntwortenLöschen
  7. projects like these do install a habit, which is good, i think.
    if you feel the need, keep going, girl!
    n♥
    wishing you a good new year. x

    AntwortenLöschen
  8. with the new year so close, an opportune time to start one of these challenges, i'm so inspired by your daily drawings.

    AntwortenLöschen

Danke - thank you - merci bien!