Samstag, 6. Oktober 2012

drawing challenge

birthday






to you... all the best... and a cake!

A birthday cigarette paper booklet.
To me birthday means candles, flowers and cake.
And congratulations and nice people around.

And gifts of cause.
This is my gift for at least one of you who is in this d.c with me:


a daily project ring
A lottery on a birthday is fine, too!
(The winner will be picked during the next week.)

Now I´m curious, let´s have a look at those fantastic artists and their posts about "birthday":



(Hopefully I didn´t forget anybody - or is there somebody in who does not want to?!)


the contribution of my son

--> Michaela und Tatjana: ♥ Dank schon mal... (ist noch zu).




Kommentare:

  1. schön das es dich gibt liebe farbklecksfreundin! alles liebe für dich und feier fein!

    bin entzückt vom zigarettenpapierheftchen. und vom ring. und wünsch mir selbst schon mal glück.

    herzgegrüß
    tatjana

    AntwortenLöschen
  2. hieperdepiep HOERA!
    happy birthday dear Stephanie!
    40 candles
    a lot of flowers and cake
    and friends and family
    I wish you a wonderful day

    love
    Patrice A.

    AntwortenLöschen
  3. zum 40.wünsche ich dir all das, was man in diesem alter am meisten braucht: liebe, gesundheit, sinnerfüllung, ein gutes bauchgefühl, wertschätzung und ab und zu ein bissel glück. sei umarmt von birgit

    ps. ich bin noch am "arbeiten"-du weißt schon...

    AntwortenLöschen
  4. dearest Stefanie, wishing you all of these birthday things today, your son's wishes are so cleverly (those I candles:)touching

    your booklet, small but it holds it all,
    well i guess each one of us would love to wear that dreamy ring,

    thanks for the hosting, have a great birthday xx

    AntwortenLöschen
  5. Alles Gute zum 40.! Ein weiteres Oktober-Mädchen! :o)
    Leider kann ich an der Geburtstags-drawing challenge wegen meiner eigenen Geburtstags-Nachfeier nicht teilnehmen...aber vorbeigucken werde ich trotzdem, denn das Thema passt ja auch prima für mich. ;o)

    Frohes Feiern und Geschenkeauspacken!
    tanïa

    AntwortenLöschen
  6. Happy birthday Stefanie!
    I'm so sorry, I ran out of time this week to take part in the D.C. challenge. Perhaps I can join in next time?
    Have a super day!

    AntwortenLöschen
  7. oh that cake! and thank you for your nice thoughts! what is this, thinking of us, when all that's truely important today is YOUR party!!

    have a nice one, just a-one like your son drew! ;)))
    n♥

    AntwortenLöschen
  8. Yay!! Happy Birthday!! What a super beautiful post..your art is fabulous..i love your creations..fantastic! and the ring is magical and full of spirit!
    Wishing you a Birthday year full of blessings and new adventures and lots of magical sparkles! I love being 40..hope you will too..it is an awesome club! Yay!
    HUgs
    victoria

    AntwortenLöschen
  9. Genau, einen Kuchen braucht es und 40 Kerzen, die vor Freude im Licht flackern eines glücklichen Tages, den du heute hoffentlich haben wirst.
    Liebe Grüsse und einen bunten Konfettiregen schicke ich dir, Katharina

    AntwortenLöschen
  10. Happy Birthday Stefanie!!!♥
    I hope your birthday day is a beautiful day with sunshine ♫☺ and much happiness.
    I want to say I will not comment on your drawing challenge (although it is very good work, as always) do you know why? because your child's illustration is wonderful!! he is a great artist!:)))))
    Well, happy birthday again! ♥
    I will wait anxious for the lottery! :))))))))))))))

    AntwortenLöschen
  11. Hey, Stefanie, your link to the blog of Susan sends me to my blog!! Ha Ha :)))))))))))))) :D

    AntwortenLöschen
  12. all celebrating with you dear stefanie. have a wonderful happy day.

    AntwortenLöschen
  13. Liebe Stefanie,
    Herzlichen Glückwunsch zu deinem 40. Geburtstag!
    Hoffe, dass Du einen rundum schönen Tag hast mit Kerzen, Kuchen, Familie und lieben Gästen und Geschenken :)
    Wie Dein Sohn das 'I' Deines Namens mit Kerzen darstellt ist so hinreissend, schnüff...

    Ein süßes Booklet ist das wieder... und der Ring, einfach wunderschön!

    Alles Liebe,
    Ariane.

    AntwortenLöschen
  14. Liebe Stefanie,
    noch ganz schnell meine herzlichen Glückwünsche - ich hoffe du hattest einen wunderbaren Tag und dich richtig feiern lassen.
    Das kleine Buch und der Ring sind wunderschön!
    Herzliche Grüße
    Sabine

    AntwortenLöschen
  15. Beautiful Stefanie how nice of you to give away a gift on your own birthday!!! Woweeeeeee I would love to own another little cigarette paper book that you made so please count me in for a chance. I love your work as you know. We all love your work. That ring is great hey? I love how the raised surface highlighs the art underneath. Awesome work. Happy Happy Birthday to you art friend! Norma, xo

    AntwortenLöschen
  16. Stefanie, I am sending here a Happy Birthday to all your Libra friends with birthdays on these days!!! :)
    Happy Birthday to you all!!! :)))))
    Greetings and Happiness!!!!!!!!

    AntwortenLöschen
  17. hallo du liebe stefanie, dein ring ist so großartig und dein geburtstagsheft zauberhaft. ich hoffe, du hast dich toll feiern lassen!
    ich hab mich sehr gefreut, dass dir meine schachtel gefallen hat. sie musste einfach zu dir, denn deine kleinen königinnen-wunderwerke zaubern mir jeden morgen ein lächeln ins gesicht.
    alles liebe von mano

    AntwortenLöschen
  18. Happy Birthday, Stefanie! The little cigarette paper book is charming. for me, too, cake, candles and flowers with loving congrats is what birthday is all about - wishing all that and more for your day. -sus

    AntwortenLöschen
  19. Liebe Liebe Stefanie,
    Von mir noch ganz ganz herzliche Glückwünsche, alles Liebe und gute, sonnige Freude, vielfältige Inspirationen, Zeit dafür und andere schöne Dinge zu deinem gestrigen Geburtstag. Ich hoffe, du hattest einen schönen Tag.
    Herzliche grüße von Waage zu Waage
    Doreen

    AntwortenLöschen
  20. Verspäteten herzlichen Glückwunsch zu Deinem Geburtstag - ich hoffe, du hattest einen ganz, ganz tollen Tag!
    Der Ring gefällt mir ausgesprochen super.
    Liebe Grüße
    Barbara

    AntwortenLöschen

Danke - thank you - merci bien!